Renesanční hudba v Čechách (CD)

Autor:
199 Kč
VAT included
Quantity
Last items in stock

KONEC 15. STOLETÍ A ZAČÁTEK 16. STOLETÍ / LATE 15TH AND EARLY 16TH CENTURIES: Andreas, Johannes, Petrus Wilhelmi de Grudencz, Johannes Touront, Anonymous

ZAČÁTEK  17. STOLETÍ / EARLY 17TH CENTURY: Antonio Brunelli, Cezare Negri, Enrico Radesca di Foggia, Girolamo Marinoni, Giacomo Fornaci,

Michael Maier: výběr z “alchymistické” hudby z doby vlády císaře Rudolfa II. / Extract from the „alchemistic“ music for Emperor Rudolf II

ARS CAMERALIS řídí / directed by Lukáš Matoušek

AD VOCEM řídí / directed by Přemysl Vacek

 

KONEC 15. STOLETÍ A ZAČÁTEK 16. STOLETÍ / LATE 15TH AND EARLY 16TH CENTURIES

1          Palmiger a vernulis(Anonym) 1:33

2          Solis previa (Anonym) 1:16

3          Modulisemus omnes (Anonym) 1:37

4          Ex linwis multiphariis (Anonym) 1:12

5          Fortis ecce leo ille (Anonym) 1:16

6          Esperance que en mon cuer (Anonym) 1:57

7          Sanctissima mitissima (Anonym) 1:18

8          Johannes: Jesus Christus nostra salus 1:11

 

Petrus Wilhelmi de Grudencz

9          Preconia etroclita 1:39

10        Prefulcitam expolitam 2:14

11        Pneuma eucharistiarum / Veni vere / Dator eia 2:07

12        Pax eterna templo 1:26

13        Plaude euge theotocus 1:12

14        Probitate eminentem / Ploditando 3:24

15        Gaude Maria, virgo infuisti (Anonym) 2:30

16        Mandragore dedrunt (Anonym) 1:14

17        Sicut cedrus exaltata sum (Anonym) 1:18

18        Flosculum amenitatis 1:08

19        Pulcherima rosa (Anonym) 1:51

20        Omnis nunc microcosmos / Omnis mundus iocundetur (Anonym) 1:56

21        Johannes Touront: O preclare, Jesu care 1:32

22        Andreas: Ave pura tu puella 1:59

23        Pane Bože, buď při nás (Anonym) 1:34

 

                                                                                                                                                                                  

MICHAEL MAIER: ATALANTA FUGIENS

Extract from the „alchemistic“ music for Emperor Rudolf II.

24        Appone mulieri („Foemineo gelidus“) – Fuga 5 1:42

25        Fit pullus à nido („Rupe cava nidum“) – Fuga 7 1:20

26        Hic est Draco („Dira fames polypos“) – Fuga 14 1:45

27        Se de quattuor unum occidas („Bis duo stans fratres“) – Fuga 19 1:02

28        Rex balneatur in Laconico („Rex Duenech“) – Fuga 28 1:11

29        Ut Salamandra vivit igne („Degit in ardenti“) – Fuga 29 0:59

30        Corallus sub aquis („Planta maris“) – Fuga 32 1:00

31        Hermaphroditus („Ille biceps gemini“) – Fuga 33 1:01

32        In balneis concipitur („Balnea conceptu“) – Fuga 34 1:04

33        Tria sufficiunt („Terna magisterii sunt“) – Fuga 37 1:22

34        Sol et ejus umbra („Sol, fax clara“) – Fuga 45 1:38

35        Lupus ab Oriente („Hinc, ubi Sol oritur“) – Fuga 47 1:19

                                                                                                                                                                                 

ZAČÁTEK  17. STOLETÍ / EARLY 17TH CENTURY

36        Antonio Brunelli: Piangerem sempre 2:20

37        Cezare Negri: La catena d’amore 2:22

38        Ballo fatto da sei Cavalieri 2:11

39        Enrico Radesca di Foggia: Occhi, stele amorose 1:26

40        Girolamo Marinoni: O Rex Gloriae 2:41

41        Giacomo Fornaci: O bell’arco d’Amore (Amorosa arciera) 2:19

 

ARS CAMERALIS řídí / directed by Lukáš Matoušek

Zuzana Matoušková – mezosoprán / mezzo-soprano (1, 2, 3, 5, 7 – 10, 13 – 16, 18, 19, 21 – 23)

Oldřiška Musilová – mezosoprán / mezzo-soprano (24, 28, 29, 31, 33, 34)

Hanuš Bartoň – varhanní portativ / portative organ (1, 4, 12, 15, 16, 22)

Milan Langer – varhanní portativ, cembalino / portative organ, small harpsichord (2, 5, 6, 10, 11, 17, 23, 24, 34)

Lukáš Matoušek – zobcové flétny, kamzičí roh, křivý roh, cornamusa, šalmaj, gotická harfa, cembalino / recorders, gemshorn, crumhorns, cornamusa, shawm, harp, small harpsichord, micanon (1, 2, 4, 6, 7, 9 – 12, 14, 15, 17 – 21, 23 –  35) 

Jiří Richter – fidula, citola / fiddle, citole (1, 4, 6, 9 – 17, 19, 21 – 23, 26, 30, 33, 34

Hosté Ars cameralis / Guests of Ars cameralis:

Milada Čechalová – soprán / soprano (5, 7)

Lenka Škorničková – soprán / soprano (25 – 27, 30, 34, 35)

Lubomír Moravec – kontratenor / counter-tenor, tenor (24, 27, 31 – 33)

Richard Sporka – kontratenor / counter-tenor, tenor (8, 11, 20)

Jan Štětka – kontratenor / counter-tenor (1, 10, 14)

Stanislav Předota – tenor (2, 3, 8, 11, 20, 23)

Michael Pospíšil – bas / bass (1, 2, 11, 13, 19, 22, 23, 25, 26, 28, 29, 31 – 34)

Zdeňka Pelikánová  – fidula, citola / fiddle, citole (10, 11)

Hana Fleková – viola da gamba (24 – 27, 30, 33 – 35)

Karel Klement – flétna / recorder (7)

Miloslav Klement – kamzičí roh / gemshorn (2)

 

AD VOCEM řídí / directed by Přemysl Vacek

Anna Hlavenková – soprán  / soprano (39, 41)

Stanislav Předota – tenor (36, 39, 41)

Michael Pospíšil – bas / bass (36, 39, 41)

Dagmar Valentová – housle /violin (37, 40)

Ingeborg Žádná – viola da gamba (36, 37, 39, 41)

Petr Wagner – viola da gamba (36, 39, 40)
Přemysl Vacek – chitarone, arciloutna / archlute (36 – 41)

16 other products in the same category: